Bra broar byggs med bra verktyg. Two Striper diamantinstrument!
Text | Text | Text |Reset Size

Varför inte gå rakt på sak?

Det finns 7 goda anledningar till varför du skulle vilja att jag bygger, eller moderniserar, din hemsida.

  • Jag har 35-års erfarenhet från dentalbranschen, vilket betyder att vi pratar samma språk. Det är inte samma sak att sälja kopieringsmaskiner som att ta hand om patienter.

  • En "vanlig" webbdesigner förväntar sig att få allt innehåll skickat till sig, klappat och klart. Tyvärr saknar små och medelstora företag ofta en hel del av detta material. Därför fotograferar jag de bilder du saknar, filar till de texter du tycker låter lite styltiga och videofilmar de inslag du behöver få filmade, osv… På så sätt får du ett snyggt och genomtänkt innehåll som matchar bilden du vill ge av din verksamhet.

  • Jag bygger hemsidor med den senaste standarden, vilket betyder att samma innehåll visas på olika sätt beroende på om man tittar på en datorskärm, en läsplatta eller en mobiltelefon. Allt ser snyggt ut och har hög tillgänglighet. (Prova gärna att förminska ditt webbläsarfönster och se vad som händer med denna sida, den kommer att byta utseende tre gånger, men innehållet kommer vara exakt detsamma)

  • CMS (Content Management System), är ett finare uttryck för att du själv kan uppdatera dina sidor. Ett måste om du vill ha en levande site, och inte vill ringa din webbdesigner varje gång du hittar ett stavfel eller vill berätta om någon cool utbildning som personalen gått. En CMS ingår givetvis i mina projekt.

  • Mycket av det som gör skillnaden mellan en professionell hemsida och en som snarast sänker ditt anseende, är kvaliteten på bilderna! Jag har lång erfarenhet av både video- och fotoproduktion och ser till att du, din praktik och dina medarbetare blir presenterade på ett professionellt sätt.

  • En site är inte till någon nytta om man inte hittar det man söker, därför bygger jag oftast in en sökmotor som gör att dina besökare lätt kan hitta det de letar efter.

  • Avslutningsvis det allra viktigaste. De flesta företag ägnar all text åt att berätta om vad de är duktiga på. Jag är bra på att berätta om det som dina besökare tycker är viktig. Det är sällan som dessa två saker är helt synonyma.

Idag väljer man tandläkare nästan uteslutande baserat på det man hittar på nätet (kolla bara killarna på bilden, som väljer tandläkare så att det ryker om det!).

Rekommendationer från vänner är det andra tunga argumentet, vilket vi kan ta tillvara genom att integrera sociala medier, t.ex. Facebooks "gilla knapp".

Ser praktiken modern och trevlig ut, verkar tandläkaren vara en empatisk person som ingjuter lugn och trygghet, finns det något som sticker ut med just denna tandläkare, kan han/hon hjälpa mig med mitt problem?

Allt detta och en hel del till kan du kommunicera, via dina webbsidor, till en kostnad som är löjligt låg om man jämför med en annons som är ute en dag, eller kanske en hel vecka.

Kontakta mig, så kan vi titta på hur en tänkbar lösning för dig kan se ut, dessutom får du då information om allt det som är möjligt att göra med webbsidor idag. Det är ju inte lätt att veta vad man vill ha om man inte vet vad man kan få!

Sedan en tid erbjuder jag också våra företagarkollegor i Österåkers kommun dessa tjänster.

- michael åhgren

Att analysera...

Du må vara Guds gåva till protetiken, endodontin eller något annat område, tyvärr är det helt andra kriterier som patienter använder när de väljer tandläkare.

Att hitta en fungerande väg mellan allt du vill berätta och det som är viktigast för patienten, det är mitt jobb.

Förstoringsglas

Copyright 2013-2017 Åhgrens Dental AB
All rights reserved
Privacy policy